Ik ben Edith en werk al meer dan 10 jaar als diëtist en leefstijlcoach.
Ik houd van lekker eten, maar ook van gezond eten. En die combinatie is gelukkig heel goed mogelijk.
In onze praktijk zien we vaak onbewust en emotioneel eetgedrag terug.
Daar help ik u graag bij, zodat er weer bewust én met plezier gegeten kan worden. Want eten moet vooral leuk blijven!
Lukt het u zelf even niet? Dan ben ik er om u net dat steuntje in de rug te geven.
Mijn doel is dat na elke afspraak iets concreets mee te geven waarmee u verder kunt, zodat u stap voor stap dichter bij uw doel komt.
Graag tot snel!